ייעוץ לוגיסטי

 

הדרכה וייעוץ לוגיסטי – ניווט חכם בעולם הלוגיסטי מתחיל בהדרכה וייעוץ לוגיסטי

 

לחצו על כותרת המאמר להמשך קריאה-לפרטים נוספים התקשרו 03-5299880 , שלחו מייל ל-cob@cob.co.il או מלאו את טופס צור הקשר בתחתית עמוד הבלוג.
לנווט בעולם הלוגיסטי של שילוח בינ"ל, ייבוא ויצוא אינו עניין של מה בכך. קחו את החוקים והתקנות  המשתנות חדשות לבקרים, והוסיפו להם שוק דינאמי ועלויות הובלה (שגם הן משתנות בקצב מסחרר), בירוקרטיה ודוקומנטציה – שאינן מאירות פנים למי שלא מורגל לכך – ואתם עלולים להגיע למצבים מתסכלים וגרוע מכך –לתשלומי עתק בגין הוצאות היבוא והיצוא לעסק.

 

מי בכלל צריך את זה?

התשובה לשאלה זו פשוטה. מי שחסר את הידע או הניסיון הנדרשים להתנהלות הלוגיסטית סביב ייבוא אישי, שילוח ימי, שילוח אווירי או שילוח בינ"ל באופן כללי זקוק לייעוץ או להדרכה לוגיסטית. ומוטב מוקדם ממאוחר.  בין הנדרשים להכיר את התחום, אבל אינם תמיד חשופים לכל שינוי או פרט הכרחיים, הם פקידי יבוא / יצוא, מנהלי יבוא / יצוא, מנכ"לים של חברות, בעלי עסקים קטנים וגדולים, מנהלי רכש וכספים, יבואנים פרטיים/עצמאיים וגם יבואנים בראשית דרכם.

שקלו לפנות לייעוץ אם  אינכם מרגישים בטוח בנוגע לפרטים או להצעה שקיבלתם באחד או יותר מהתחומים הבאים:

ליווי עסקי לוגיסטי, סחר בינלאומי, מיסוי וחוקים, יבוא ויצוא, תקנים ואישורים מיוחדים
איתור ספקים בארץ, בחו"ל או קישור למשלחים, עמילי מכס, חברות ספנות ו/או תעופה וספקים בארץ ובחו"ל.
בואו ניכנס לפרטים, מה יצא לכם מייעוץ לוגיסטי?

  • העמקת הידע בעולם היבוא/יצוא והסחר הבינלאומי
  • בהירות, הבנה, כלים וידע להתנהלות אשר תמקסם את האינטרסים שלכם מול חברות שילוח בינלאומי ולוגיסטיקה וכן מול חברות ספנות ותעופה
  • יותר שקט נפשי ויכולת להתנהל מול נותן השירות בתחום
  • כלים לזיהוי מידת האמינות של נותן השירות
  • כלים לבדיקת נותני שירות נוספים
  • כלים לבדיקת חשבוניות מטענים
  • חיסכון בהוצאות עתידיות בעסק וכתוצאה – שיפור ברמת הרווחיות

מי מספק ייעוץ לוגיסטי או הדרכה לוגיסטית וכיצד זה מתבצע?

רק חברות מקצועיות, בעלות מוניטין וניסיון רב שנים יכולות לספק ייעוץ והדרכה בעלי ערך מוסף גבוה בתחום הלוגיסטי. חברת היא אחת מהן. ייעוץ והדרכה לוגיסטית כוללים פגישת היכרות, לצורך הכרת העסק ומטרותיו וכן לאיסוף מידע ודוקומנטים, פגישת המשך ופגישת סיכום. במקרה הצורך נערכות גם פגישות מעקב.

 

מאת שי חיות

הכותב הוא בעלים ומנכ"ל של חברת COB (סי.או.בי) שילוח  המספקת פתרונות מקצועיים לענפי היבוא והיצוא תחת קורת גג אחת באוויר, בים וביבשה, בדגש על הפחתת עלויות ללקוח.