הפחתת עליות היבוא/יצוא

ענף השילוח הבינלאומי נחשב לתחום פרוץ ביותר.
אם אתה יבואן/יצואן, ובדאי קרה לך שלא פעם חויבת בגין הוצאות מיותרות,לא עדכניות ו/או שלא שייכות לך כלל. הצעת המחיר שקיבלת רחוקה מלהתאים לחיוב בפועל.

הסיבה לכך היא שהצעת המחיר שקיבלת, מורכבת מפקטורים שונים התלויים בגורמים קשיחים, כגון: היטלים הכפופים לחוזרים רשמיים המתפרסמים ע"י חברות הספנות והתעופה, שערי מטבע, מיסים ומרכיבים גמישים כגון: סוג השרות (ארוך, קצר בשטעון), סוג הסחורה, כמות הסחורה, זמן אספקה, אופן ההובלה, יעד ההובלה, תנאי מכר, חברת הספנות ו/או התעופה וכד'.

כל שינוי בפועל, באחד המרכיבים הללו, משנה את המחיר המקורי שהוצע לך בהצעת המחיר. לכן, בהחלט ייתכן מצב שתחויב ע"פ הסכום הגבוה ולא ע"פ הסכום האמיתי שמגיע לך.

ישנם אף גורמים גלובליים, בלתי צפויים שעשויים להשפיע על מחירי השילוח כגון ביקוש ועצה באזורי סחר שונים בעולם, עונות השנה, חגים בארץ ומועדים בינלאומיים המהווים שיקול להעלאת מחירים, שביתות בנמלים, צפיפות בנמלים, אי קיומם של קשרי סחר בין מדינות וכיוב'.

בנוסף, בהובלות ימיות כושר התמרון הוא רחב יותר משום שפועלים בתוכו מספר רב יותר של גורמים בהשוואה למחירי ההובלות האוויריות שהינם קשיחים יותר ולכן כושר המיקוח שלך מול חברות שילוח בינלאומי /ספנות גדול יותר.

אתה, כיבואן/יצואן, לא תמיד מודע לחוקי הענף, למה שקורה בשטח ולמרכיבים שחברת השילוח שיקללה בעלות הסופית.
על נותן השירות שלך מוטלת החובה ליידע אותך בכל שינוי שנעשה בתהליך היבוא/יצוא, ולהציע לך מחירים התואמים את החוזרים הרשמיים, אולם בפועל זה לא כך.

בימים של מיתון ושוק לא יציב כל אדם שעשוי לחסוך באופן משמעותי בהוצאות החברה, מהווה נכס יקר ערך לחברתו.
אנו נצייד אותך בידע מקצועי, שינחה אותך בתהליך היבוא /יצוא מול חברת השילוח/ספנות/תעופה עימה אתה עובד. נציג בפניך את כל המרכיבים הגמישים הנכללים בעלות ועל מה תוכל לשאת ולתת.

תפקידנו לוודא שאתה תקבל את הצעת המחיר ההוגנת והמשתלמת ביותר, ע"פ התנאים הנוכחיים בשוק ובהתאם לסוג השירות המבוקש בכפוף להיטלים המתפרסמים בפועל ע"י חברות הספנות והתעופה.

מצבים שצריכים להדליק נורה אדומה
• חוסר שקיפות ושיתוף בתהליך היבוא/יצוא
• אי תאימות מול החזרים הרשמיים שמתפרסמים ע"י חברות הספנות ו/או התעופה
• "העמסת" הוצאות לא מוכרות/ברורות
• חיובים שמתוספים ברגע האחרון
• מיסים שלא הוזכרו בהצעת המחיר
• הצבת תנאים לשחרור סחורות

אנו מכירים היטב את התחום וכיצד הוא עובד ונחשב עבורך בדיוק את הסכום המגיע לך.

אנו נשמח לעמוד לרשותך.

צור עימנו קשר